چشم من
شعر و ترانه
چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:, :: 18:44 ::  نويسنده : علی حبیبی

امشب دوباره در تن لرزان چشم من

 

افتاده یاد سردی یاران چشم من

 

ان گونه های سرخ شما یادشان به خیر

 

زیر هجوم بوسه ی باران چشم من

 

تصویر بی گناه تو را حبس کرده است

 

 سلول انفرادی زندان چشم من

 

روزی نبود، ماه حرامم ،نبینمت!

 

حالا ندیدنت شده تاوان چشم من

 

با من تمام خاطره ها گریه می کنند

 

باهر شروع بارش باران چشم من

 

عمری به اسمان و زمین داده ام قسم

 

حالا قسم به جان تو و جان چشم من

 

اسطوره می شویم وبه تاریخ می رویم

 

با پای بندی تو به پیمان چشم من

 

ان روزهای کودکیت پیش چشمم است

برگرد ای عزیز به کنعان چشم من

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 148
بازدید کل : 39439
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->